25 Nisan 2017 Salı

Flormar Full Color Serisi Sevilenler


    Merhaba! Daha önceki Rossman alışverişimde de bahsettiğim gibi ojelere aşığıım :) Oje sürmeyi,nail art tarzı şeyleri çok seviyorum. Bugün sizlerle Flormar'ın Full Color serisindeki ojelerinden internette en çok gördüğüm üç rengini paylaşmak istedim :)

  
    Telefon,kamera ne kadar iyi olursa olsun şu gözümle gördüğüm şeyi asla yansıtamıyorum ya dijital ekrana yanarım yanarım ona yanarım :)) Ellerimin fotoğraflarını çekmekte maalesef pekte iyi değilim,umarım ojelerin rengi net anlaşılmıştır, her parmağımda farklı tonlar biraz tuhaf görünse de buyrruuun ojelere bakınıızz :) 
💛Sırasıyla numaraları:
*05 tic-tac-toe
*FC10 Penthouse
*FC26 King of the bets

Tırnaklarım kat kat soyulup kırılmaya başladığı için uzun tırnaklarıma veda ettim keşke bu yazıdan önce yapmasaymışım,kısacık tırnaklarımda ojeler görünmedi bile 😂Soyulma ve kırılma için önerisi olan arkadaşlarım yardımcı olursa çok sevinirim ♥


En açık mavi olan yani 05 numaralı olan oje mutlaka iki kat istiyor. İlk katta rengini tam vermiyor ve tırnağınızın rengi apaçık ortada oluyor. Ortadaki Penthouse rengi acele bir durumda süreyim çıkayım olabilir ama ikinci katta tam rengini belli ediyor. En sondaki tam olarak nasıl tarif edeceğimi bilemediğim koyu yeşil/zümrüt yeşili renk tek katta bile kendini belli ediyor.

Ben ilk aldığım zamanlarda 1.25 gibi bir fiyatı olan bu seri sanırım 2.50 TL ye çıkmış. Ne kadar fiyatı artmış olursa olsun sanırım iyi markalar arasındaki en makul fiyattaki oje Flormar'ın bu serisi. 7-8 liradan başlayıp tanesi 15 TL olan ojelerin yanında 2.50 TL görünmüyor bile. Deneyecek olursanız baştaki fotoğrafta ortada olan bakır/kahve rengini denemenizi tavsiye ederim.

İYİ GÜNLER ♥







20 Nisan 2017 Perşembe

Gezinti,Rossman Alışverişi | Aldıklarım-Almadıklarım


Merhaba!Biraz yürüyüşün ardından Rossmana gidip alışveriş yaptım. Neler aldım göreliim.
❤Ojesiz dışarı çıkmayanlardanım.Top coatla birlikte üç tane oje aldım. Note, Alix Avien ve pastel markalarına ait. 
👉 Note un ojesini çoook beğendim tırnakta çok güzel duruyor gerçekten.
Numaralar;
*Note:39 Antique Copper

*Alix Avien:164-Sadece simden oluşuyor-
*Pastel:01

❤Kasada yan tarafta kulaklıkların indirime girdiğini gördüm iPhone kulaklıkların gereksiz pahalılığını hepimiz biliyoruz,görünüş olarak birebir aynı diyebileceğim halini görünce hevesle aldım. Değişik çeşitleri vardı beyazı olmayınca renklilerinden bir tanesini aldım.

❤Aralarındaki tek fark yeni aldığım kulaklığın arkasında apple işareti olmaması,maalesef fotoğrafta ışıktan çıkmamış.Açıkçası ses olarakta çok farklı olacaklarını zannetmiyorum kulaklık altı üstü :D


 Şimdi geleliiiim almadıklarım ama almayı düşündüklerimeee

❤Flormarın 231 numaralı bu dudak kalemini çoook beğenmiş olabilirim hatta elime dudak resmi bile çizmiş olabilirim :D Ama hiç açılmayanını bulamadım,alamadan evime döndüm...

  

❤Loreal'in Botanicals Fresh Care serisinden Kişniş Güç Kaynağını annemin saç dökülmesi çok fazla azaltmak ve saç çıkartmak amaçlı sormuştum. Bana bu şampuanı önerdiler.Şampuanın kabı %100 geri dönüşümlü şöyle diyeyim içeriği de doğal özlerle yapılmış. Ama araştırmayı düşünerek almadım.

DİPNOT:Saç dökülmesi için herhangi bir önerisi olan güzel arkadaşlarım yazarsa çok memnun olurum 💕

İYİ GÜNLER DİLERİM..♥






17 Nisan 2017 Pazartesi

1 Film 1 Şarkı | Nisan

   

Herkese merhaba! Bugünkü yazımda sizlere nisan ayı içerisinde izlediğim bir filmi ve en çok dinlediğim bir şarkı hakkında yorumlarımı aktaracağım :) 
    
  
 💨Filmin adı LA LA LAND Türkçe şekliyle AŞIKLAR ŞEHRİ.
Başrollerinde Emma Stone ve Ryan Gosling oynuyor. Film  Damien Chazelle tarafından yazılıp yönetilmiş.Romantik müzikal bir film,komedi ve dram sahnelerine de yer verilmiş. En İyi Film Müziği Oscar'ı,En İyi Yönetmen Oscar'ı,En İyi Kadın Oyuncu Oscar'ı gibi saymakla bitmeyen bir dizi ödül almıştır bu film.

   💞Yazıyı okurken dinlemeniz için film müziğini bırakıyorum Ryan Gosling ve Emma Stone düeti.Ben çok beğendim :)

   

 
     💥  Los Angels'ta geçen bu filmde Emma Stone Mia'yı, Ryan Gosling Sebestian'ı canlandırıyor.Filmin başnda Mia'nın hayatına dalıyoruz. Seçmeleri kovalayan,senaryolara çalışıp koşturan birisi Mia.Film setinin kafesinde kasiyer olarak çalışıyor ve kafeye gelen oyunculara büyük hayranlık duyuyor.
     💥Sebestian ise caz aşığı bir piyanist. En büyük hayali kendi caz klübünü açmak ve cazın unutulmamasını sağlamak.
Mia ve Sebestian'ın ilk karşılaşması bir trafikte yaşanıyor ve biraz sorunlu bir karşılaşma oluyor. Ama üst üste bu karşılaşmalar olunca ikisi de durumun garipliğini farketmeye başlıyorlar.
    💥 Hayallerinin peşinden gitmeyi mi tercih edecekler yoksa birbirlerine bağlı bir hayat mı yaşayacaklar filmin devamında çok ama çok güzel bir müzikalle anlatılıyor.Çok keyif aldığım, bütün ödülleri hakettiğini düşündüğüm bu 2016 filmini hala izlemeyen varsa mutlaka izlemelisiniz! ♥💕

💢💢Şarkıya gelecek olursak bu ay beğenerek dinlediğim şarkı Kaan Boşnak-Ne Farkeder 
Herkesin müzik zevki farklıdır son zamanlarda en çok dinlediğiniz şarkıyı benimle paylaşır mısınız ? 😃

  💙Nisan ayında izlediği film,okuduğu bir kitap veya en çok dinlediği şarkıyı başka blogger arkadaşlarımızın bizlerle paylaşması için bir etkinlik başlatıyorum ve bu etkinliğe ;
💙İlayda Şen

Arkadaşlarımı davet ediyorum yazmak isteyen olursa çok sevinirim kendi yazınıza başka blogger ları davet ederseniz daha çok film,kitap,şarkı edinmiş oluruz!😊💓♥ 

                                                              İYİ GÜNLER !💜💜

15 Nisan 2017 Cumartesi

Loreal Paris 3 Etkili Cilt Düzgünleştirici Temizleme Jeli

     



     Merhaba! Bu yazıda inceleyip,yorumladığım ürün Loreal Paris markasına ait Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Temizleme jeli.

    Makyaja ilk başladığım andan beri makyaj temizleme jelleri bende bir alışkanlık haline gelmiş durumda.Yüzümün tamamen temizlendiğini,arındığını hissediyorum psikolojik olarak 😄

   Benim elimdeki ürün Normal ve karma ciltler için olanı.
  VAATLERİ:
♣Cildi arındırır.
♣Gözenekleri temizler.

♣Cildi tazeler.
♣Temizleyici aktifler ile zenginleştirilmiş transparan yüz yıkama jeli gözenekleri temizler ve yoğun bir ferahlık sağlar.


       Şimdi gelelim vaatleri gerçekten yerine getiriyor mu? Ne işe yarıyor? konusuna..


Temizleyici jeli kullanmadan önce cildinizin ıslak olması gerekiyor.
 Önce yüzümü yıkıyorum,jeli avuçlarımda köpürtüyorum yüzümü jelle yıkıyorum.Göz kullanımı için uygun bir ürün herhangi bir sorun yaratmaz.

      Waterproof maskaralar veya normal maskaraları kirpiklerimden çok güzel bir şekilde çıkarıyor ve kirpiklerimi hiç dökmüyor.Ağır makyajların %75 ini gayet iyi çıkarırken doğal,günlük makyajları %85 hatta 90 diyebileceğim kadar temizliyor. Gözeneklerde gözle görünür bir temizlenme olsada siyah nokta vs. temizleyici bir ürün değil orta seviyede beklentiyi karşılıyor.Yıkadıktan sonra cildi yumuşacık yapıyor ve bir süre parlaklığını koruyor.Kokusu ise gerçekten temizlenmiş hissettiriyor! 


      Cildim yağlı da denemez kuru da T bölgesi hafif yağlı karma bir cildim var. Bir kaç blogta da okuduğum gibi bendeki tek olumsuz yanı dudak kenarlarımda ve yüzümde kuruluk yaptı ve kabuklanıp kalktığını gördüm. Deriyi yenileme,ölü deriyi atmak amaçlı iyi midir o konu da biraz kararsız kalsam da sanırım ürün artık nemlendirici ile set halinde satılıyor. Yani kullandıktan sonra üstünde nemlendirici geçince hiç bir sorun kalmıyor!♥

  AŞAĞIYA YORUM BIRAKIRSANIZ SEVİNİRİM, İYİ GÜNLER ♥
     

9 Nisan 2017 Pazar

Loreal Paris Infallible 2 Step Çift Taraflı Likit Ruj

                                                                           
                            


        Merhaba! Bu yazıda kullandığım en kalıcı ve uygun fiyatlı rujlardan birini inceledim. Bir seneden fazladır elimde olan bir ürün. Bu likit mat rujların popüler olmaya başladığı dönemlerde bir arayış içindeydim. İndirim zamanı öneri üzerine Loreal markasının Infallible 2 Step adlı çift taraflı bu rujunu denemek istedim. Almadan önce bir hata yaparak elimin üzerinde denemiştim. Rengi çok güzeldi,tatlı bir pembeydi ve o kadar kalıcıydı ki ben o elimi yıkadım,ıslak mendille sildim yine çıkmadı! İşte aradığım ürün bu diye düşündüm ama..

                                                                       
                             

         Renginde hata yapmıştım. Eve gelip sürdüğüm zaman hayal kırıklığına uğradım. Dudaklarımla neredeyse aynı renkti. Ve elimde durduğu gibi durmuyordu. Önceden altına nemlendirici sürdüğüm zaman çok uzun süre bir türlü matlaşmıyordu,sürmezsem dudaklarımı aşırı derecede kurutup pul pul döküyordu. Evet çok ama çok kalıcı tamamen dudaklarınızla bütünleşiyor ancak dudak çizgilerine dolma yapıyor ve döküldükten sonra tazelediğiniz zaman tuhaf bir görüntü çıkarıyor,yapış yapış yapıyor.

                             

            Ruj iki aşamadan oluşuyor. İlk olarak ruju sürüyorsun yarım dakika kadar bekledikten sonra ikinci aşama olarak kapaklı kısmından çıkan beyaz kısmı rujun üstüne geçiyorsun. İkinci kısım rujun parlamasını sağlıyor fakat ben ikinci aşamayı pek uygulamıyorum ürünü aldığım amaçla mat şekilde kullanmaya çalışıyorum.

       Rujun yapısı rengi aslında gayet hoş ama ben ne yaptıysam memnun kalamadım,kendisi sevdiğim rujlar arasına giremedi. Bir kaç kişiden daha memnuniyetsiz yorum duyunca ruj hakkındaki fikirlerim netleşti diyebilirim ama benim açımdan en büyük etken dudaklarımla aynı renkte olmasıydı. Eğer çok seveceğim bir renk olsa diğer sorunları göz ardı edebilirdim belki :)
Sizin ilk önceliğiniz rujun kalıcı olmasıysa eğer gerçekten çok çok kalıcı, güçlü bir makyaj temizleyici ile anca çıkıyor :)





          Ürün hakkındaki yorumlarım benim bu kadar,bu renkten başka bildiğim kadarıyla birkaç renk seçeneği daha var almadan önce denemenizi öneririm :)))

                      SİZİN EN SEVDİĞİNİZ MAT RUJLAR HANGİSİ ÖNERİNİZ VAR MI?❤

8 Nisan 2017 Cumartesi

Pastel Spring Blush On Allık


              

Merhabalar! Bu yazı da inceleyeceğim ürün başlıktan da anladığınız gibi Pastel Spring Blush On 15 Numaralı allık.


      Kendisini geçen yazdan beri yani 8-9 aydır kullanıyorum ve çok memnunum! Havalar ısındığı zaman yüzüme bir renk gelsin ya diyerek şeftali tonlarında uygun fiyatlı allıklara bakmaya başlamıştım. Bir kaç instablog da gördükten sonra internette araştıınca ne de çok memnun kalanı varmış ya diyerek koşup almıştım. Hatta bir hevesle gittiğim Gratis'te sadece Pembe olanı kalmıştı da çok üzülmüştüm :))




      Turuncu-Şeftali tonlarında simli değil ama biraz ışıltılı bir ürün. Güneşli bir günde kullanmayı çok sevdiğim ürünlerden. Elmacık kemiklerini belirginleştiriyor, yansımalarıyla çok doğal duruyor. Bir kaç kez göz kapağımda kullandım o kadar güzel durdu ki. Çantanıza attığınız zaman hem allık hem far olarak kullanabiliyorsunuz şahsen ben öyle yapıyorum :))



 

       Pigmentasyonuna gelince,beklediğim şey uçuş uçuş bu fiyata bu olurduuu ama pigmantasyonu çok çok iyi hatta allık fırçasını biraz fazla batırırsanız palyaçoya dönebilirsiniz aman dikkat. 

     Eğer uygun fiyatlı şeftali-turuncu tonlarında bir allık arıyorsanız,kesinlikle denemelisiniz bence pişman olmazsınız.

Ayrıca bahsetmeden geçemeyeceğim ürünün dış kapağı ve içinde aynasının olması çok şık ve güzel olmuş. Benim için bu açıdan da onay aldı.

    

Umarım yazım faydalı olmuştur,iyi günler ♥

4 Nisan 2017 Salı

Golden Rose & Wet'n Wild


Merhaba! Bugün bahsedeceğim iki üründe birbirine yakın renklerde ve benzer yapıda. Bir tanesi Golden Rose Velvet Matte Serisinden 16 Numaralı ruj diğeri ise Wet'n Wild Sand Storm isimli ruj. İkisi de Kahverengi tonlarda.
Golden Rose markasının Velvet Matte serisinin uygun fiyatlı ve çok başarılı olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.Benim dudaklarımı biraz fazla kurutsa da dudakta duruşu ve matlığı bence gayet başarılı ama ne yazık ki kalıcı rujlardan değil. Wet'n Wild ise son zamanlarda rujlarının uygun fiyatlı oluşu ve bir çok renk seçeneğinin olmasıyla beğenilen ve tercih edilen bir marka oldu. Ben iki markanın rujlarını da severek kullanıyorum şimdi daha fazla uzatmadan ürünleri incelemeye geçelim :))


Golden Rose tam anlamıyla mat, Wet'n Wild değil daha yumuşak. Kalıcılık olarak ikisinin de çok kalıcı olduğu söylenemez. Wet'n Wild dudakları daha az kurutuyor bu yüzden dudakları çizgi çizgi göstermiyor. Benim elimdeki Golden Rose küçük taşıma boyunda olanlarından memnun kalırsam büyük boyunu alacaktım fakat elimde benzeri bir ürün Wet'n Wild olduğu için sanırım bu fikri bir süre erteleyeceğim ;)


Umarım yazım faydalı olmuştur ve sizlere bir fikir vermiştir,iyi günler♥

1 Nisan 2017 Cumartesi

H&M Bronzer Palette

      Herkese merhababaa :) Bronzer paleti arayışındaydım son zamanlarda. Wet'n Wild bronzer'larının ne kadar beğenildiğini biliyorum fakat farklı bir şeyler arıyordum. H&M de sıra beklerken gözüme Bronzer Paleti çarptı. Tam aradığım sıcak tonlardaydı. Hemen aldım. İlk açtığımda içinde ışıltıları olan üç renk vardı. Fakat sürdüğünüz zaman ışıltılar kayboluyor, hoş bir yansıma bırakıyor. Aşırı pigmentli olmadığı için homojen bir şekilde dağılıyor.

 Contour amaçlı bir şeyler arıyorsanız aradığınız ürün bu değil fakat yüzümü ısıtsın diyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. Diğer markalara göre çok uygun fiyatlı bir ürün benim açımdan. Havalar ısındığından beri yüzümü ısıtıp, doğal bir şekilde hafif bronzlaşmış görüntüsü vermeyi çok seviyorum ! :)  Genelde fırçayla açık tonuyla koyu tonunu karıştırarak uyguluyorum. Seyehat için yanınızda götürdüğünüzde hem far hem bronzer olarak kullanabilirsiniz ben öyle yapıyorum ♥ Fakat dediğim gibi aşırı iyi bir pigment beklememelisiniz. Fırçanıza bir kaç kere daha koyu kahverengi ürünü alıp uygulama yaptığınızda contour görevini de görebilir ama ben keskin contour için pek önermiyorum :) 


Umarım yazım faydalı olmuştur,iyi günler ♥

12 Mart 2017 Pazar

Essence Maximum Definition Maskara

    Herkese merhaba:))) Bugün sizlere bir süredir deneyimleyip yazısını yazmayı biraz geciktirdiğim bir üründen bahsedeceğim. Essence markasının Maximum Definition adlı maskarası...
    Favori maskaram Rocket bittiği zaman Push Up Angel a yönelmiştim ve yanlış uygulamadan dolayı ilk bir kaç seferde kirpiklerimi yapıştırınca hemen uygun fiyatlı bir maskara arayışı içine girdim Push Up Angel ile ilgili yorumlarım için buraya tık! Rossman mağazasında Essence kısmında I Love Extreme ararken tek kalan bir ürün çarptı gözüme. İnce uzun düz bir tasarımı var. Turuncu yansımalı.. açıkçası diğer maskaralar gibi farklı bir dizaynı olmadığı için ilk başta göze hiç çarpmıyor. Rossman mağazısının çalışanlarından bir tanesine danıştığımda bu ürünün hemen bittiğini sadece tester ürünün kaldığını söyledi.
     Bir süre sonra gittiğimde son kalanını aldım. Deneyimledikten sonra ise BA-YIL-DIM! Fiyat performans oranı çok iyi. Yorumları okuduğum zaman güzel bir sonuç alacağımı düşünmüyordum ama gerçekten çok pratik. Plastik fırçaları kıl fırçalara her zaman tercih etmişimdir. Bu maskara da aynı şekilde plastik yapıda. Push Up kadar kısa olmasa da normal boyutlara göre kısa kılları var. Pratik bir şekilde tek tek ayırıp siyah renkleriyle birleştiriyor ve uzatıyor. Kirpik yapınıza çok bağlı olmasıyla birlikte normalde çok az ve kısa kirpikleriniz yoksa çok çok daha iyi sonuç alırsınız bence 👍


       Bir kaç haftadır her gün tek kat sürüp evden çıkıyorum saatlerce gözümde kalmasına rağmen akma/dökülme yapmıyor. İki kat uygulamıyorum fakat siz görün diye iki kat sürülmüş halini de koydum. İkinci satırdaki fotoğraf ise maskara uygulanmamış kirpiklerim :)

Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 10-13 TL arasında ♥

                            Umarım bu yazım yararlı olmuştur, iyi günler ♥

21 Şubat 2017 Salı

The Colossal Kajal Göz Kalemi

     İyi günleerr:) Havaların azıcık ısınmasıyla tamamdır kış bitti moduna girenler👋👋Özel günler hariç ağır makyajlar zaten yapmamakla birlikte havalarında ısınmasıyla artık daha sıcak tonlarda farlara, #Nomakeup günlerine biraz girmiş bulunmaktayım bu yüzden bir süredir elime almadığım göz kalemlerini de her gün kullanır oldum.↓↓↓↓↓
 ⏩ Maybelline The Colossal Kajal kalemi siyah göz kalemi olarak kullandığım tek ürün oldu. 
⏩ Siyah göz kalemlerin hep çok sevmişimdir ve gözü çok güzel gösterdiğini düşünüyorum. Ama bir kaç saat geçsin hoppp gözümden göz altlarıma doğru bir iniş yapıyordu kendisi,göz altlarımı sildiğim an birisine sorsanız bugün hiç göz kalemi sürmediğime yemin edebilir..
Bu kalem resmen böyle kurtarıcım oldu diyebilirim 4 saati geçtikten sonra hafif hafif göz pınarlarına birikmeye başlıyor gün sonunda yani akşam neredeyse hiç akmamış bir şekilde eve dönüyorum. Asansörlü bir kalem yumuşak bir yapısı var ve üstünden 10 kat geçip gözümü delmeden simsiyah oluyor :)) 12 saat korur mu orası biraz tartışmalı ama dayanıklı olduğunu söyleyebilirim👍🏻

                                   
Siyahlığı bu şekilde

⏩ Avon'un kalemlerinin siyahlığını tam olarak vermiyor fakat Avon'un asansörlü veya normal göz kalemlerinin hepsi bende yağmur olup aktığı için kıyaslamıyorum bile.
Fiyatıda : 11 12 TL civarıdır en fazla tam hatırlayamadım
🍀Bence bu ürüne bir şans vermelisiniz ❤.


11 Şubat 2017 Cumartesi

Yakası Kürklü Ceket Modası

       Merhabaalar :) Yavaş yavaş havalar ısındı,mağazalarda ceketleri görmeye başladığımıza göre bu yazıyı yazmanın zamanı geldi!

     
 Bahar zamanı mont ağır gelir,hırkalarda ince..Ceketler hem çok tarz gösterir hemde şimdi tam mevsimidir :)

      Yakası kürklü ceketler son zamanların en şık trendlerinden birisi,siyah olanı açık mavi/koyu mavi kot olanları,yeşil/kahverengi kadife olanları,boyfriend olanı/olmayanı...
      Bende bayılıyorum bu yakası kürklü ceketlere ve dolabımda şu an giymek için bir tane duruyor.Fakat almadan önce internet sitelerini araştırıp pek bir şey bulamamıştım."Ya bu insanlar nerden buluyor" diyordum. Bu şekilde düşünenler için yazıya internet sitelerini de ekleyeceğim. Fakat yine dediğim gibi internette çok fazla görsel bulamadım bulabildiklerimi ekledim..♥

     Siyah olanlarından bahsetmek istiyorum o kadar tarz ve güzel duruyor ki! Kombinin star parçası oluyor. Hazırlanmaya vaktiniz olmadığı günler giyin ve evden çıkın sizi ne kadar şık ve özenli gösterecek..Aynı şekilde kahverengi olanları da böyle, kombine bağlı olarak çok sportif de olabiliyorsunuz çok şıkta seçim sizin!
     Kot veya yeşil gibi daha farklı renklerde olanları ise çook marjinal ve tarz! Ben en çok şapka ile kombinlenmesini seviyorum. Özellikle altına beyaz bir spor ayakkabı ile çok güzel oluyor. 



   
     Bende Defacto'dan mavi kot olanını almıştım. Bence boyfriend olanları çok güzel duruyor. Eğer ceketin kendisi bol kesim değilse normal bedeninizden bir iki beden büyüğünü almanızı tavsiye ederim :) Markalar harici alışverişe açık biriyseniz eğer instagramdaki vintage butiklerin %80 inde yakası kürklü ceket çok ucuz fiyata satılıyor bulabildiğim butik ürünlerinin üstüne butiklerin ismini yazdım linkleri de yazının aşağısında mevcut,herhangi bir iş birliği veya ortaklık içerisinde değilim karşılaşabileceğiniz memnuniyetsizlikler şahsımla alakalı değil:)

Ceketlerin bulabildiğim Linkleri(Görseldekiler); 
Koton

     ➽OXXO
n11
    ➽shein
İnstagram butikleri:
maskbutik
    ➽kedicizmeli
caputvintage

                Umarım yazım size bir fikir olmuştur,iyi günler ♥  

9 Şubat 2017 Perşembe

Sevgililer Günü İndirimi

   
14 Şubat için sevgililerin birbirine hediye alma 'jestlerini' düşünerek indirim yapan markalar arasında kozmetik mağzaları da oluyor tabiki. Bir hafta öncesinden Gratis,Watsons,Rossman gibi birçok marka ve mağaza indirime giriyor. Bende küçük çaplı olarak bu indirimden nasibimi aldım. Bir iki parçadan ibaret olduğu için bu krizi ihtiyaçlarınız doğrultusunda bir şeyler alarak atlatamadıysanız vicdan azabı duyabilirsiniz 😂



🔺🔻İndirimde olmayan fakat Ankara Podium Avm'ye yeni gelen Görkem Karman'ın videosunda bahsetmesiyle ününün daha çok arttığı H&M süngerlerinden bir tanesini bugün en sonunda bende aldım!




   

Sünger MUHTEŞEM! Hiçbir süngerden "Büyüsün büyüsün çok büyüsün kafam kadar olsun" diye bir beklentim olmuyor, ama bu sünger suyu emdiği an çok güzel bir şekilde şişiyor ve o kadar yumuşak ki bütün makyajı hafifletiyor resmen,açık renkte olduğu için yıkandığı zaman tam arınıp arınamadığını da anlamış oluyorum bu ürün benden tam puan aldı ♥

 NOT: 9.90 TL!

🔻🔺 Kullandığım saç spreyleri her bitişinde bir farklısını denedim,köpükler aldım ama tam olarak uygun fiyatlı 'işte bu ya sertleştirmiyor yapıştırmıyor ama saçı tutuyor' dediğim bir ürün bulamamıştım. İndirimin olacağını düşünerekten internette bakınmaya başlamıştım bu spreyi gördüm ; Wella markasına ait Wellaflex adlı dayanıklılığı 4nokta olan sprey çıktı karşıma. Bugün Gratis'e gittiğimde reyondaki spreyler arasında gel git yapmadığım değil ama bloggerlara güvenerek spreyi en sonunda aldım. Ve fiyatı 4.15 TL ! Henüz denemedim fakat denedikten sonra yazıyı editleyeceğim :) 

          

🔻🔺Eyeliner olmazsa olmazımdır! Bir çok eyeliner denedim likit,jel,kalem,çift taraflı...Sürüldüğü zaman en düzgün görüntüyü elde ettiğim ve en iyi kuyruk yapabildiğim eyeliner tipi bu keçeli kalem uçlu olanları. Bu tipteki eyelinerde bir kaç markayı denedikten sonra en beğendiğim kalıcılığı siyahlığı ideal olan ve fiyatı da düşük olan Maybelline Master Priece oldu. İndirimsiz fiyatı 26.90 indirimli olarak 16.25' e aldım. Eyeliner arayışındaysanız bir şans verin derim..


🔻🔺Son olarak yazıma eklemekte kararsız kaldığım şeyde H&M de kasanın yanında indirimli ürün standında bulunan bir oje. Yazıya eklemek amaçlı altına herhangi bir oje sürmeden tek kat sürdüm.Bronz alt tonlu üzerinde altın sarısı mavi tonlarında küçük parıltılar var. Altına yakın tonlarda bir oje sürüldüğü zaman gerçekten şık bir şekilde günü kurtarır!

Benim 14 Şubat sevgililer gününe özel yapılan kozmetik indirimlerinden bugün aldıklarım bunlardı,iyi günler..♥

6 Şubat 2017 Pazartesi

The Falsies Push Up Angel Maskara

     Maybelline'nin Türkiye'ye bir kaç ay önce gelen 'The Falsies Push Up Angel' Maskaranın olumlu ve olumsuz yanlarını yazmayan bir ben kaldım sanırım 😄
     İlk çıktığı zaman Gratis mağazası açılır açılmaz kar kış demeden sabahın köründe gidip aldığım maskaradır kendisi :) 
     Maskaralar göz makyajının olmazsa olmazı sayılır. Peki bu maskaralardan beklentilerimiz nelerdir? Uzatsın,kıvırsın,dolgunluk versin,dökülmesin,akmasın,yapıştırmasın... The Falsies Push Up Angel bu beklentilerimizden hangilerini karşılıyor hangilerini karşılamıyor bu yazımda bunlardan bahsedeceğim.

     Push Up Angel'ı ilk açtığınız anda kısa küçücük plastik fırçasıyla 'Bu ne yapabilir benim kirpiklerime' düşüncesini yaratmıyor değil. 
     Kirpiklerime ilk sürdüğüm anda keşke daha önce çıksaymış bu maskara demiştim. Daha sonra bazı günler kirpiklerimi yapıştırdığını farkettim.
☼Kirpik dibinden sürmeye başlandığı zaman kirpikleri yapıştırdığını gözlemledim. Önce uçlara sürüp daha sonra kirpik diplerinden uçlara doğru tarar gibi yapıyorum,çok iyi bir sonuç alıyorum.
☼Sabahtan akşama kadar bende hiç dökülme,akma vs yapmadı bu konuda çok beğendi I Love Extreme den çok çekmiştim ama Push Up Angel sorunsuz 👍
☼İkinci katı sürme ihtiyacı diğer maskaralar hissetirebiliyor fakat bu maskarada ikinci kat sürmüyorum, birinci kat fazlasıyla uzatıyor ikinci katı sürdüğüm zaman örümcek görüntüsü alıyorum ve bu benim hoşuma gitmiyor :) 
Dolgunluk veriyor ancak asıl işlevinin uzatıp,tek tek ayırması olduğunu düşünüyorum.



Dolgunluk vermek açısından bir numara diyemem bence maskaranın işlevi kirpikleri tek tek ayırarak uzatmak,dolgunluk arayanlar bir daha düşünsün :) 
Gratis-Rossman gibi yerlerde indirimsiz fiyatı 30 TL civarı olması gerek ben indirimden 21 TL ye almıştım bir çok internet sitesinden de aşağı yukarı bu fiyatlardan indirim beklemeden alabilirsiniz ♥
   ►UMARIM BU YAZIM SİZLER İÇİN BİLGİLENDİRİCİ OLMUŞTUR,İYİ GÜNLER ♥