22 Mayıs 2017 Pazartesi

The Body Shop Argan Oil Body Butter


 💙👉Merhaba! Bugün deneyimleyip hakkında fikirlerimi sunmak istediğim,incelediğim ürün başlıkta da gördüğünüz The Body Shop markasının argan yağlı vücut yağı(kremi)
👉Ürün 200 ml yani 192g
👉24 saat boyunca kalıcılık vaat ediyor.

💙Peki benim yorumlarım neler ? 



💙 👉 Geçen sene ocak ayından beri sanırım kullanıyorum. Üzerinde 12 ay yazmasına rağmen ürün daha kabın yarısını biraz geçti. Sürekli kullanmayı unuttuğum için ara sıra kullanınca da hemen bitmiyor tabiiki. Mükemmel bir kokusu var. Kapağını açar açmaz böyle çok hoş bir koku yayılıyor. Akışkan bir krem değil, Nivea nın,dove un kremleri gibi birbirini tutuyor yani kalıp öyle diyeyim.


💙👉Argan yağlı olmasına rağmen sürdükten sonra vıcık vıcık veya yağlı bir his bırakmıyor. Bir yere dokunduğunuz zaman iz yapmaz yani tamamen emiyor vücut. 24 saatini bilmem ama üzün süre vücutta kokusu kalıyor. Kollarınızı,bacaklarınızı yiyesiniz gelebilir :D Duştan sonra kullanmanız öneriliyor ki bende aynı fikirdeyim kalıcılık daha da artıyor.


💙👉Ben normal denebilecek kuru bir cilde sahibim üründe bu cilt tipine öneriliyor. Yağlı bir cildiniz varsa nasıl bir bütünleşme olur bilemeyeceğim. İçinde parfüm var,rahatsız olan ve tercih etmeyenler için bilgilendirmek istedim.Benim cildimde herhangi bir tahriş,sivilce vb bir reaksiyon göstermedi.Bozulmadığı veya cildimde bir sorun yaratmadığı sürece bitene kadar kullanmaya devam edeceğim. Bittikten sonra tekrar alınır mı derseniz böyle bir ürün kullanmayı alışkanlık haline getirmişler kesinlikle tekrar almalı.Yok ben çok kullanmıyorum diyenler için bir deneyim olmuş olur :)

Ürünün fiyatı:60 TL


19 Mayıs 2017 Cuma

Alışveriş| Renkli Saç Boyası


    Heeerkese merhaba! Bugün sizlere küçücük bir alışverişimden bahsedeceğim. Genel anlamda takı içerikli bir alışveriş oldu.Detaylar aşağıdaa

➠Yapı olarak takmayı takıştırmayı çok seviyorum. Biraz süslü biriyim.(Yakın arkadaşlarım bu kısımda biraz mı diye haykırırdı) O yüzden özellikle yaz aylarında küpe,yüzük,kolye çok fazla kullanıyorum. Bir kaç aydır halka küpelere takmış durumdayım. Boy boy takıp kullanıyorum. Rose Gold renginde bir tane istiyordum bu şekilde set halde bulunca alayım dedim. Avantajlı oldu benim için.



🍒Yukarıdaki top küpeleri de severek kullanacağım ama en sevdiklerim ortadaki altın sarısı ve en sağdaki rose gold halka küpeler.


   🍩Kırılan şahmeranımın yerine bunu buldum ve fiyatı neredeyse bedava gibi geldi çünkü önceden aldıklarım daha pahalıydı.Parlak taşlarla dizayn edilmiş ortasında yine parlak taşlarla bir nazar boncuğu olan altın sarısı bir şahmeran. Bugün taktım çok rahat ve sağlam.

🍓Ya çok güzel bir çanta aldım ama rengini fotoğraflara asla yansıtamıyorum.Rose gold çok tatlı,fotoğraflardaki gibi pembiş değil. Ama pembişte olsa çok güzel bence mavisi falan yoktu olsaydı onu da alabilirdim.Dışı böyle 'Tırtıklı tırtıklı' Detayları altın sarısı.

 

🍏İçinde iki dışında da bir tane fermuarlı kısımları var aşırı kullanışlı oluyor. Çantama bir sürü şey koyabiliyorum. Ve kirlendiği an silince çıkan bir yapısı var.Alışverişimin gözdesi bu çanta olduu!


 🐠Takıları çok sevdiğimi yazının başında söylemiştim bir küpe dahaa.Hepsi aynı renk gibi görünse de mavi-turkuazın bir kaç tonundan oluşan boncuklarla ve iplerle hazırlanmış bir küpe.Severek takacağıma eminim.


    🍕🍔  Son zamanlarda etrafımdakileri sürekli saçımı boyayacağım ne yapsam turuncu istiyorum,renkli istiyorum diye darlıyordum. Tamamen tesadüfen karşıma Loreal'in bu colorista serisi çıktı karşıma.Alışveriş bitmişti ve öylesine geziniyordum.Rengi çok güzel görünüyor.Saçlarım sarıya yakın bir tonda o yüzden rengini de güzel yansıtacağını düşünüyorum.Önce ailede bir tutam boyatmak istememle başlayan bu konuşma şu anda dipten uca fuşyaya boyamaya kadar geldi. Bakalım neler olacak,bir kaç yazı sonrasında göreceğiz :))) Fiyat:25 TL

HEPİNİZE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM ♥

17 Mayıs 2017 Çarşamba

Kendi Hayatımızı Askıya Alıyoruz!

    



   💛💛Herkese merhaba! Son dönemlerde blogum ne kadar da yavan..İki güne bir yazı yazıp hevesle paylaşırdım ama şu ara her şey üst üste geldi sanırım. Sınavlar,yurtdışı misafirleri,hastalık...Aklımdan geçen bir çok şeyi yazmaya vakit bulamaz oldum. Ne zaman yazmaya başlasam ya kafam dağıldı ya da zaten vaktim yoktu.

     🔍Bugün bu dönemlerin üstüne bir yazı yazmak istedim. Kendime,sosyal medyaya,aileme ve arkadaşlarıma ne kadar vakit ayırabiliyorum ? diye düşündüm. 

  📱 Son zamanlarda sosyal medyanın her yerde olduğunu görmemek mümkün değil. İşini sosyal medyadan yapan, arkadaşlarıyla sadece internet aleminde konuşan,hatta alışveriş için bile dışarı çıkmayan birazcık tek düze tipler haline geldik. Kim bilir bu konu hakkında ne kadar çok yazı yazan olmuştur blog aleminde. Bunların hepsi hayatımızı kolaylaştıran,renk katan,düzgün kullanımda öğretici olan şeyler ama hayatımın merkezine aldığımı gördüm ve iş biraz değişti. Evin içerisinde aileme, dışarı ortamlarında arkadaşlarıma hatta kendi isteklerime vakit ayıramaz oldum. Okumak istediğim bir çok kitap,izlemek istediğim film,dizi, gezmek istediğim, yapmak istediğim şeyler varken bir türlü vakit bulamıyorum. Ama sosyal medyaya her an ulaşabiliyorum.Sanki zaman mekan kavramı orada yok. Beş dakika bakayım diye girdiğim hesaplarımda bir saat iki saat rahatlıkla vakit geçirebiliyorum.Halbuki verimsiz bir zamanı orada harcamak yerine istediğim her şeye vakit ayırabilirim. Berbat bir şey! Telefonu haberlere bakmak,işinizle ilgili yardım almak vs, dışında daha çok kullanıyorsanız bu kısma dikkat ; 
📢📢Bu durumu göz önüne aldığımda buna bir dur demek için kendimce karar verdim. 
📌Haftada en az bir kitap okumak.
📌Günde en az bir saat spor yapmak.
📌Sosyal medyanın beni etkilemesine izin vermeden(Fast food videoları,fotoğraflar) Sağlıklı beslenmek.
📌Arkadaşlarımlayken sadece onlara odaklanmak,yüzlerine bakarak konuşmak.
📌Evde ailemle daha fazla vakit geçirip, sohbet etmek....
Başlıca kararlarım bu şekilde ki saysam daha bir süüürü çıkar. 

Bu yazıdan sonra umarım sizde kendinzice bir takım kararlar almışsınızdır.Fikirlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum!
Sağlıklı,huzurlu,mutlu,sosyal medyadan uzak,samimi bir hafta diliyorum herkese,iyi günler ♥

12 Mayıs 2017 Cuma

BLOG PARTİSİİİ ♥




💚Herkese kısacık bir aradan sonra merhaba! Bir süredir blogda herhangi bir paylaşım yapmadığımın farkındayım.İsteyerek verdiğim bir ara değildi bu.Maalesef hayatın koşuşturması,vakit bulamamak derken süre birazcık uzadı.Geri dönerken ilk yazımı sevgili Annesinin Prenesesi nin düzenlemiş olduğu şirin mi şirin blog partisinde payıma düşen soruları yanıtlayarak yapmak istedim. 

💙İlk önce Herteldenşef arkadaşımın sorusunu cevaplamak istiyorum.

SORU: Zaman Makinanız olsa nasıl bir geleceğe gitmek isterdiniz?
Gerçekten düşündürücü ve güzel bir soru. Geleceğimi yaşayarak görme imkanım varken geçmişim için aynı şey söz konusu değil. Ben sanırım kurtuluş savaşı zamanına gitmek isterdim. Türk milletinin mücadelesini,zaferini görmek isterdim. 

💜Her Çocuk Yeni Bir Dünya blogunun sahibi arkadaşımın sorusuna gelecek olursaaam↓↓
SORU:
Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz nelerdir? 

Beni çok zorlayan bir soru oldu aslında bu. Aklıma ilk gelen yakın gelecek hayalim istediğim meslek sahibi olmak.
Feminizm projelerinde yer almak,benzeri yardım projelerinde yer almak ve insanların sesi olmak. 
Yurtdışında bir sürü yer gezmek ve kültürleri görmek. Ve bunların hepsinde yanımda sevdiğim insanla olmak huzurlu mutlu sağlıklı bir ailemin olması ♥ Üçten fazla oldu ama daha da yazardım uzayıp gideeer :D 

📌Annesinin Prensesi çoook güzel bir etkinlik düzenlediği için ona çok teşekkür ediyorum bizlerin tanışmasını,yeni bloglar keşfetmesini sağladı ♥ Soruları için Her Telden Şef ve Her Çocuk Yeni Bir Dünya arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum ♥ Hepinize iyi günleeer!

25 Nisan 2017 Salı

Flormar Full Color Serisi Sevilenler


    Merhaba! Daha önceki Rossman alışverişimde de bahsettiğim gibi ojelere aşığıım :) Oje sürmeyi,nail art tarzı şeyleri çok seviyorum. Bugün sizlerle Flormar'ın Full Color serisindeki ojelerinden internette en çok gördüğüm üç rengini paylaşmak istedim :)

  
    Telefon,kamera ne kadar iyi olursa olsun şu gözümle gördüğüm şeyi asla yansıtamıyorum ya dijital ekrana yanarım yanarım ona yanarım :)) Ellerimin fotoğraflarını çekmekte maalesef pekte iyi değilim,umarım ojelerin rengi net anlaşılmıştır, her parmağımda farklı tonlar biraz tuhaf görünse de buyrruuun ojelere bakınıızz :) 
💛Sırasıyla numaraları:
*05 tic-tac-toe
*FC10 Penthouse
*FC26 King of the bets

Tırnaklarım kat kat soyulup kırılmaya başladığı için uzun tırnaklarıma veda ettim keşke bu yazıdan önce yapmasaymışım,kısacık tırnaklarımda ojeler görünmedi bile 😂Soyulma ve kırılma için önerisi olan arkadaşlarım yardımcı olursa çok sevinirim ♥


En açık mavi olan yani 05 numaralı olan oje mutlaka iki kat istiyor. İlk katta rengini tam vermiyor ve tırnağınızın rengi apaçık ortada oluyor. Ortadaki Penthouse rengi acele bir durumda süreyim çıkayım olabilir ama ikinci katta tam rengini belli ediyor. En sondaki tam olarak nasıl tarif edeceğimi bilemediğim koyu yeşil/zümrüt yeşili renk tek katta bile kendini belli ediyor.

Ben ilk aldığım zamanlarda 1.25 gibi bir fiyatı olan bu seri sanırım 2.50 TL ye çıkmış. Ne kadar fiyatı artmış olursa olsun sanırım iyi markalar arasındaki en makul fiyattaki oje Flormar'ın bu serisi. 7-8 liradan başlayıp tanesi 15 TL olan ojelerin yanında 2.50 TL görünmüyor bile. Deneyecek olursanız baştaki fotoğrafta ortada olan bakır/kahve rengini denemenizi tavsiye ederim.

İYİ GÜNLER ♥







20 Nisan 2017 Perşembe

Gezinti,Rossman Alışverişi | Aldıklarım-Almadıklarım


Merhaba!Biraz yürüyüşün ardından Rossmana gidip alışveriş yaptım. Neler aldım göreliim.
❤Ojesiz dışarı çıkmayanlardanım.Top coatla birlikte üç tane oje aldım. Note, Alix Avien ve pastel markalarına ait. 
👉 Note un ojesini çoook beğendim tırnakta çok güzel duruyor gerçekten.
Numaralar;
*Note:39 Antique Copper

*Alix Avien:164-Sadece simden oluşuyor-
*Pastel:01

❤Kasada yan tarafta kulaklıkların indirime girdiğini gördüm iPhone kulaklıkların gereksiz pahalılığını hepimiz biliyoruz,görünüş olarak birebir aynı diyebileceğim halini görünce hevesle aldım. Değişik çeşitleri vardı beyazı olmayınca renklilerinden bir tanesini aldım.

❤Aralarındaki tek fark yeni aldığım kulaklığın arkasında apple işareti olmaması,maalesef fotoğrafta ışıktan çıkmamış.Açıkçası ses olarakta çok farklı olacaklarını zannetmiyorum kulaklık altı üstü :D


 Şimdi geleliiiim almadıklarım ama almayı düşündüklerimeee

❤Flormarın 231 numaralı bu dudak kalemini çoook beğenmiş olabilirim hatta elime dudak resmi bile çizmiş olabilirim :D Ama hiç açılmayanını bulamadım,alamadan evime döndüm...

  

❤Loreal'in Botanicals Fresh Care serisinden Kişniş Güç Kaynağını annemin saç dökülmesi çok fazla azaltmak ve saç çıkartmak amaçlı sormuştum. Bana bu şampuanı önerdiler.Şampuanın kabı %100 geri dönüşümlü şöyle diyeyim içeriği de doğal özlerle yapılmış. Ama araştırmayı düşünerek almadım.

DİPNOT:Saç dökülmesi için herhangi bir önerisi olan güzel arkadaşlarım yazarsa çok memnun olurum 💕

İYİ GÜNLER DİLERİM..♥






17 Nisan 2017 Pazartesi

1 Film 1 Şarkı | Nisan

   

Herkese merhaba! Bugünkü yazımda sizlere nisan ayı içerisinde izlediğim bir filmi ve en çok dinlediğim bir şarkı hakkında yorumlarımı aktaracağım :) 
    
  
 💨Filmin adı LA LA LAND Türkçe şekliyle AŞIKLAR ŞEHRİ.
Başrollerinde Emma Stone ve Ryan Gosling oynuyor. Film  Damien Chazelle tarafından yazılıp yönetilmiş.Romantik müzikal bir film,komedi ve dram sahnelerine de yer verilmiş. En İyi Film Müziği Oscar'ı,En İyi Yönetmen Oscar'ı,En İyi Kadın Oyuncu Oscar'ı gibi saymakla bitmeyen bir dizi ödül almıştır bu film.

   💞Yazıyı okurken dinlemeniz için film müziğini bırakıyorum Ryan Gosling ve Emma Stone düeti.Ben çok beğendim :)

   

 
     💥  Los Angels'ta geçen bu filmde Emma Stone Mia'yı, Ryan Gosling Sebestian'ı canlandırıyor.Filmin başnda Mia'nın hayatına dalıyoruz. Seçmeleri kovalayan,senaryolara çalışıp koşturan birisi Mia.Film setinin kafesinde kasiyer olarak çalışıyor ve kafeye gelen oyunculara büyük hayranlık duyuyor.
     💥Sebestian ise caz aşığı bir piyanist. En büyük hayali kendi caz klübünü açmak ve cazın unutulmamasını sağlamak.
Mia ve Sebestian'ın ilk karşılaşması bir trafikte yaşanıyor ve biraz sorunlu bir karşılaşma oluyor. Ama üst üste bu karşılaşmalar olunca ikisi de durumun garipliğini farketmeye başlıyorlar.
    💥 Hayallerinin peşinden gitmeyi mi tercih edecekler yoksa birbirlerine bağlı bir hayat mı yaşayacaklar filmin devamında çok ama çok güzel bir müzikalle anlatılıyor.Çok keyif aldığım, bütün ödülleri hakettiğini düşündüğüm bu 2016 filmini hala izlemeyen varsa mutlaka izlemelisiniz! ♥💕

💢💢Şarkıya gelecek olursak bu ay beğenerek dinlediğim şarkı Kaan Boşnak-Ne Farkeder 
Herkesin müzik zevki farklıdır son zamanlarda en çok dinlediğiniz şarkıyı benimle paylaşır mısınız ? 😃

  💙Nisan ayında izlediği film,okuduğu bir kitap veya en çok dinlediği şarkıyı başka blogger arkadaşlarımızın bizlerle paylaşması için bir etkinlik başlatıyorum ve bu etkinliğe ;
💙İlayda Şen

Arkadaşlarımı davet ediyorum yazmak isteyen olursa çok sevinirim kendi yazınıza başka blogger ları davet ederseniz daha çok film,kitap,şarkı edinmiş oluruz!😊💓♥ 

                                                              İYİ GÜNLER !💜💜