BLOG PARTİSİİİ ♥

By Gizem - 21:14




💚Herkese kısacık bir aradan sonra merhaba! Bir süredir blogda herhangi bir paylaşım yapmadığımın farkındayım.İsteyerek verdiğim bir ara değildi bu.Maalesef hayatın koşuşturması,vakit bulamamak derken süre birazcık uzadı.Geri dönerken ilk yazımı sevgili Annesinin Prenesesi nin düzenlemiş olduğu şirin mi şirin blog partisinde payıma düşen soruları yanıtlayarak yapmak istedim. 

💙İlk önce Herteldenşef arkadaşımın sorusunu cevaplamak istiyorum.

SORU: Zaman Makinanız olsa nasıl bir geleceğe gitmek isterdiniz?
Gerçekten düşündürücü ve güzel bir soru. Geleceğimi yaşayarak görme imkanım varken geçmişim için aynı şey söz konusu değil. Ben sanırım kurtuluş savaşı zamanına gitmek isterdim. Türk milletinin mücadelesini,zaferini görmek isterdim. 

💜Her Çocuk Yeni Bir Dünya blogunun sahibi arkadaşımın sorusuna gelecek olursaaam↓↓
SORU:
Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz nelerdir? 

Beni çok zorlayan bir soru oldu aslında bu. Aklıma ilk gelen yakın gelecek hayalim istediğim meslek sahibi olmak.
Feminizm projelerinde yer almak,benzeri yardım projelerinde yer almak ve insanların sesi olmak. 
Yurtdışında bir sürü yer gezmek ve kültürleri görmek. Ve bunların hepsinde yanımda sevdiğim insanla olmak huzurlu mutlu sağlıklı bir ailemin olması ♥ Üçten fazla oldu ama daha da yazardım uzayıp gideeer :D 

📌Annesinin Prensesi çoook güzel bir etkinlik düzenlediği için ona çok teşekkür ediyorum bizlerin tanışmasını,yeni bloglar keşfetmesini sağladı ♥ Soruları için Her Telden Şef ve Her Çocuk Yeni Bir Dünya arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum ♥ Hepinize iyi günleeer!


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

18 yorum

  1. Bu güzel cevap için ben teşekkür ederim :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Gizemcimmm asıl ben katıldigin icin cok ama cok tesekkür ederim :) bisi diyimmi ama 3 sey diyerek az demis bence.3 neki hemen bitiyo 3333 dese daha iyiydi 😀 Güzrl cevaplardi canm 😘💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel etkinlikti yaa bir daha olur inşallah ♥

      Sil
  3. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim takipteyim.
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim ♥

    YanıtlaSil
  4. Selam, blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim :)

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba blogunuzu takip etmeye başladım bilee :))

      Sil
  5. Sorular da güzel cevaplar da.Hayallerin sınırı yok.O yüzden üç şeye indirmek çok zor sanırım.Emeklerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Blog keşif etkinliğinde gördüm sayfanızı takipteyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bende sizin blogunuza göz attım bile :)

      Sil
  7. kusura bakma lütfen :) geç kaldım gelmekte ama inan yoğunluktan çok teşekkür ederim cevabın için herşey gönlünce olur inşallah

    YanıtlaSil
  8. merhaba çok eğlenceli bir yazı olmuş

    YanıtlaSil