Hayat Akışı #2

By Gizem - 14:49


Merhaba doslarım. Nasılsınız? Benim keyfim biraz kaçık.. bilmeyenler için üniversite sınavına hazırlanıyorum. Sürekli koşturma içindeyim. Henüz iki ay oldu okulum açılalı o yüzden ders çalışmak sıkmıyor fakat deneme sınavları canımı sıkıyor.. İşlemediğimiz konularda sınava dahil,genel konulardan deneme oluyoruz ve önceki seneleri hiç hatırlamıyorum. Hem benim önceki senelerde devamlı ders çalışmayışımdan hem de eski okul hocalarımdan kaynaklı bir durum. Okulun eski öğrencileri henüz işlenmeyen konuları yapabiliyor haliyle sıralamam düşüyor... bu da moralimi bozuyor.

Denemelerde henüz hangi konudan başlayıp devam edeceğime karar veremedim. Türkçe matematik yapıyorum fen ve sosyale az zaman kalıyor. Matematiği en sona bırakırsam yetişmiyor.. 


 

Daha yeni açıldı okullar herkes bunlar gayet normal dese de bazen aile büyüklerine bunu anlatamıyorsun ve durum daha da can sıkıcı hale geliyor..

Okul arkadaşlarıma alıştım. İçlerinden çok sevdiğim insanlar var. Kafa yapımın uyduğu, konuşmalarını çok mantıklı bulduğum. Yeni insanlarla tanışmak gerçekten güzel bir şey. Yeni fikirler,başka düşünceler,farklı bakış açıları..

İndirim dönemi olmasına rağmen dışarı çıkmadığım için pek fazla, birkaç parça kıyafet aldım sadece. İndirimlerden yararlanamadım..

Bazı şarkılar bana bu havalarda çok iyi geliyor. Özellikle 5-6 sene öncesinin 'gerçek' şarkılarına bayılıyorum. Kapalı sonbahar havasında bana huzur veriyor. Bu mevsimlerde kendimle baş başa kalıyorum kafamı dinliyorum. İç sesime daha iyi kulak veriyorum.

 

 Okuldan akşam 5 veya 6 da çıkıyorum. Bir iki saat ders çalıştıktan sonra uykusuzluktan ölür durumda oluyorum. Uykuyu bir türlü yenemiyorum. Gece geç saatlere kadar çalışan insanlar var ama ben henüz uykumu atlatabilmiş değilim. Cumartesi günleri de deneme sınavım oluyor. Pazar günleri benim bayramım oluyor :))

5-6 senedir günlük yazıyorum. Son birkaç aydır hiçbir şey yazamadım. Sürekli yaşadıklarım kafamda dönüyor beni artık aktar kurtar buradan diye. Ben de hem içimden çıkartmak hem de sizlerle paylaşmak istedim. İnsanın böyle anlarda morale ihtiyacı oluyor. Birkaç kişi dışında moralimi yükseltecek bir şeyler bulamadım henüz. Blog yazmak çok iyi geliyor ben de bu yolu seçiyorum genelde.

Sizleri seviyorum,kendinize çok çok iyi bakın.

Vega nın 12 yıl aradan sonra çıkarttığı albüme bir bakın derim. İnsanın diline takılıyor :)
Yorumlarınıza,güzel düşüncelerinize dönüş yapamadığım ve sizlerin yazılarına yorum bırakamadığım için umarım bana kırılmıyorsunuzdur. Yazı paylaşmak için girdiğimde yorumlarınıza dönüş yapabiliyorum :)



Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..

Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Canm bence bunlar okula adapte olma süresinde olağan şyler. Hiç kafanı bunlara takıp kendini olumsuzluklara itme derim. İste yeter ki herseh olur. Arkadaslarinla aranin iyi olmasi cok güzel bence buda bir artı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem ablacım senin güzel dileklerinde sana güzel güzel dönsün inşallah herkes kalbinin iyiliğini yaşıyor senin hayatında çoook güzel olsun senin yorumların bana her zaman destek oluyor :)))

      Sil