Loreal Mucizevi Yağ 3'ü 1 Arada Temizleme Jeli

By Gizem - 21:59



💨Herkese merhaba! Bir süredir deneyimlediğim Loreal Paris'e ait 3'ü 1 Arada Yüz Temizleme Kremsi Jeli'nden bahsetmek istiyorum.

💨Mucizevi Yağ serisinden bir ürün. Daha önce bu serinin saç için olanını kullanmıştım onu da daha sonra yazacağım inşallah 😅 Neyse gelelim ürünümüze.Ürün yüz ve gözler için uygun.Değerli çiçek yağlarından yapılmış.

Vaatleri:
☑Cildi mükemmel şekilde temizler,pürüzlerden,kir ve makyaj kalıntılarından arındırır.
☑Cilt temiz,ferah görünüme ve yumuşaklığa kavuşur.Cilt yoğun yoğun bir şejilde beslenir.Günden güne cilt ışıltı kazanır ve rahatlar.




💧Ürünün arkasında yazan kullanım tavsiyeleri bölümünde pamuklu/pamuksuz uygulamaya uygun olduğu yazıyor. Pamukla makyaj temizlemesinde pek iyi olmadığım için ellerimle,parmak uçlarımla uyguladığımda kirpik dökmeden daha iyi bir sonuç alıyorum.Rengi beyaz,jel değil kremsi yapıda,makyaj temizleme sütüyle aynı diyebilirim.

💧Elime fındık büyüklüğünde bir ürün alıp parmaklarım yardımıyla gözlerimdeki ürünü ovalayarak çıkarıyorum. Cilt makyajı yapmadığım için(Fondöten kullanmıyorum) pamuğa çok fazla ihtiyacım olmuyor bu ürünü kullanırken. Daha sonrasında bir temizleme jeliyle yıkıyorum ya da önce mendille silip daha sonra yıkıyorum. Yıkama işlemi mutlaka olacak! 


💧Üzerinde yazan jel kısmından etkilenmiş olmalıyım ki ürünü jel yapıda zannediyordum aldığım zaman ilk açtığımda bu beni hayal kırıklığına uğrattı.❌
Beyaz renkte bildiğimiz makyaj temizleme sütü.

💧Sevmediğim bir yanı da ürünü kullandıktan sonra gözlerim buğulanıyor resmen bir kaç dakika ovalaya ovalaya gözümü çıkartıyorum resmen 😂 Silecekleri çalıştırasım geliyor 😂❌ 💧Sabah uyandığımda gözlerimde herhangi bir kalıntıyla karşılaşmıyorum suya dayanıklı maskaralar dahil göz makyajımı iyi temizliyor. 
Sevdim mi ? Sevdim. Bir daha alır mıyım? Mutlaka stoklarım diyebileceğim bir ürün değil normal beklenti de o yüzden yeni şeyler deneyebilirim.

ARTIK INSTAGRAM'DA VARIM! GİZEMDUSUNUYOR HESABIMDAN BENİ TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ♥
Aranızda bu ürünü kullanan var mı?? :))


Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

11 yorum

  1. İnstagramdan geldimm :) Merat ettiğim bir şeydi ama gözde buğu oluşturması falan hoş değil, miseler suları seviyorum zaten buna gerek yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de,denemiş oldum en azından artık biliyorum :))

      Sil
  2. Tanitim icin tisikkir ederis cınımmmmmm 💕😘😘 Az önce bir yorumda okudum seni. Ve şimdi o 5 kuruş hanene gelicek insallahhhh haha 😘 öpüldün tatlım gönül daha cok ister ama isveren degilim 😀😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tıkladim.bileneee 😀bide sen yazsrkafee nasil üye oldun canm ya bana hala platin üyelik vermediler de 😀 bana bir mailden döner misin sorayim iyice

      Ozlemhamdiakgun@gmail.com

      Sil
    2. Uzun zamandır bu konuları danışacak soracak birini arıyorum iyi olacak hastanın ayağına doktor gelirmiş hemen maille dönüş yapıyorum ♥

      Sil
  3. piki bakalıım faydalı bilgii :)

    YanıtlaSil
  4. Bu seriyi genel olarak sevemedim ben . :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben saç için olanını çok seviyoruum denemediysen mutlaka dene :))

      Sil
  5. Ben de saç için olan ürünü kullanmış ve memnun kalmıştım. Makyaj pek yapmadığımdan bilemedim, kullanır mıyım diye. Teşekkürler tanıtıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkürler :))

      Sil