1 Film 1 Şarkı | Nisan

By Gizem - 21:16

   


Herkese merhaba! Bugünkü yazımda sizlere nisan ayı içerisinde izlediğim bir filmi ve en çok dinlediğim bir şarkı hakkında yorumlarımı aktaracağım :) 
    
  
 💨Filmin adı LA LA LAND Türkçe şekliyle AŞIKLAR ŞEHRİ.
Başrollerinde Emma Stone ve Ryan Gosling oynuyor. Film  Damien Chazelle tarafından yazılıp yönetilmiş.Romantik müzikal bir film,komedi ve dram sahnelerine de yer verilmiş. En İyi Film Müziği Oscar'ı,En İyi Yönetmen Oscar'ı,En İyi Kadın Oyuncu Oscar'ı gibi saymakla bitmeyen bir dizi ödül almıştır bu film.

   💞Yazıyı okurken dinlemeniz için film müziğini bırakıyorum Ryan Gosling ve Emma Stone düeti.Ben çok beğendim :)

   

 
     💥  Los Angels'ta geçen bu filmde Emma Stone Mia'yı, Ryan Gosling Sebestian'ı canlandırıyor.Filmin başnda Mia'nın hayatına dalıyoruz. Seçmeleri kovalayan,senaryolara çalışıp koşturan birisi Mia.Film setinin kafesinde kasiyer olarak çalışıyor ve kafeye gelen oyunculara büyük hayranlık duyuyor.
     💥Sebestian ise caz aşığı bir piyanist. En büyük hayali kendi caz klübünü açmak ve cazın unutulmamasını sağlamak.
Mia ve Sebestian'ın ilk karşılaşması bir trafikte yaşanıyor ve biraz sorunlu bir karşılaşma oluyor. Ama üst üste bu karşılaşmalar olunca ikisi de durumun garipliğini farketmeye başlıyorlar.
    💥 Hayallerinin peşinden gitmeyi mi tercih edecekler yoksa birbirlerine bağlı bir hayat mı yaşayacaklar filmin devamında çok ama çok güzel bir müzikalle anlatılıyor.Çok keyif aldığım, bütün ödülleri hakettiğini düşündüğüm bu 2016 filmini hala izlemeyen varsa mutlaka izlemelisiniz! ♥💕

💢💢Şarkıya gelecek olursak bu ay beğenerek dinlediğim şarkı Kaan Boşnak-Ne Farkeder 
Herkesin müzik zevki farklıdır son zamanlarda en çok dinlediğiniz şarkıyı benimle paylaşır mısınız ? 😃

  💙Nisan ayında izlediği film,okuduğu bir kitap veya en çok dinlediği şarkıyı başka blogger arkadaşlarımızın bizlerle paylaşması için bir etkinlik başlatıyorum ve bu etkinliğe ;
💙İlayda Şen

Arkadaşlarımı davet ediyorum yazmak isteyen olursa çok sevinirim kendi yazınıza başka blogger ları davet ederseniz daha çok film,kitap,şarkı edinmiş oluruz!😊💓♥ 

                                                              


Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

35 yorum

  1. Tüh ben kizimdan dolayi hic birini yapamadıgimi farkettim ne film,ne kitap nede müzk 😁 lalalaannddd güzel tabi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlıklı uzun ömrünüz olsun daha izleyip,okuyacak çok vaktiniz olur yahuuu :D ♥

      Sil
  2. Bu şarkıyı çok seviyorum. Zaten filmi izledikten sonra günlerce müziklerini dinlemiştim. Ne keyifliydi.
    Sayende yeniden hatırlamış oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu banaaa :) Gerçekten izlenmesi gereken bir filmm :)

      Sil
  3. Filme şans vereceğim mutlaka !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledikten sonra beğenip beğenmediğini söylersen ayrı bir sevinirim,merakla bekliyorum ♥

      Sil
  4. La La Land gercekten cok hos bir filmdi. :) Tesekkurler oneri icin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için ben teşekkür ederim :))

      Sil
  5. filmi fırsat bulduğumda izleyeceğim, sanırım bu ara çok sık dinlediğim bir şarkı da yok,,
    iade-i ziyarete geldim bu arada ,takibe aldım,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkürler,sevgiler :))

      Sil
  6. aaa yeni gördüm! Kusura bakma:( EN kısa zamanda paylaşacağım. Çok teşekkür ederim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim,merakla bekliyoruuum! ♥

      Sil
  7. İade-i zitarete geldim :) Çok bğendim blogunu. Artık takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hooşgeldiniiz,çok teşekkür ederim :) ♥

      Sil
  8. heeey tamam yapcaaam. dur sana bir şarkı bi deee :) goodnight moon-shivare :) baksanaaa bi deeee etkinliğe davet edinceee o arkadaşların bloguna gidip haber de ver ama tamammış mıııı bi dahaa böylesi etkinlik ve mimlerdeee :) bi de tişkürleer :) film de iyiydi ivit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkıya baaayılddıım çok teşekkür ederim :) Daha yeni blogger olduğum için bilemedim yahu çok haklısın bundan sonra öyle yaparım tamamdıırr ben teşekkür ederim,iyi günler ♥

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. İzlemediysen eğer vakit ayırmanı öneririm :))

      Sil
  10. son yazıma bi baksanaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok tatlısınn çok o kadar mutlu oldum ki, hasta olduğum için bir kaç gündür giremiyordum daha yeni görüyorum sizi seviyorum şimdi hemen yazıyı okumaya gidiyorum ♥♥

      Sil
  11. selamm.. ben ilk kez uğradım güzel bloguna :) bende beklerim seni ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen uççtuum, artık takibindeyyim ♥

      Sil
  12. Merhaba Deeptonun blogundan geliyorum :))

    La La Land bayağı sevildi. Ben de izlemek istiyorum bir ara mutlaka. Eklediğiniz şarkısı da çok hoşuma gitti. Filmi izleme isteğim bir kat daha arttı :))

    Nisanın ileriki günlerinde etkinliğinize katılacağım umarım ben de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)) Blogunuza uğradım çok hoşuma gitti bende artık takibinizdeyim:) Bir sonraki etkinliklere seve seve davet edeceğim sizi :)

      Sil
  13. Merhabalar Ben JD Sezer Blogunun Sahibiyim Sizinle Bir Röportaj Gerçekleştirmek İstiyorum Eğer Sizin İçinde Uygunsa sezer_jadde_26@hotmail.com Adresine Mail Atınız . Röportaj İnternet Üzerinden Yapılacaktır. Örnek Röportaj Gercekleştirdiğimiz Kişileri http://jdsezer.blogspot.com.tr/search/label/Röportaj Kısmında İnceleye Bilirsiniz Örn Röportaj : http://jdsezer.blogspot.com.tr/2017/03/brisintrgg-ile-roportaj-gerceklestirdik.html Röportaj Gerçekleştirip Gerçekleştirmemek İsteyip İstediğinizi Mail Olarak sezer_jadde_26(at)hotmail.com adresine bekliyoruz. Web Adresimiz : www.jdsezer.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teklifniz için teşekkürler ama şu an böyle bi şey düşünmüyorum :)

      Sil
  14. en kısa zamanda yapacağım kuzum konuyu sevdim ! :)

    YanıtlaSil
  15. La la land. 89. Akademi ödüllerinde En İyi Film dalında heykelciği Moonlight filmine kaptırınca çok üzülmüştüm. Sanki kendim kaybetmişcesine... Sıradan aşk filmlerinin yanında çok ayrı bir havası olan, Ryan Gosling ve Emma Stone ikilisinin büyülü hayatını izlemek beni çok etkilemişti. Filmin son sahnesindeki ayrıntı bile hala gözümün önünde. Sende oldukça samimi yorumlamışsın. İzleyicilerine katıldım. Bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler hemenn bloguna geliyorum :))

      Sil
  16. Merhaba gizem :) Harika bir etkinlik olmuş ve film seçimini de çok beğendim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Rabia'cım çok teşekkür ederim bir sonraki aylarda yeni filmler,şarkılar,kitaplar keşfetmeyi sabırsızlıkla bekliyorumm!♥

      Sil
  17. Güzel yazı olmuş ama sitenizin tasarımını degiştirirseniz bence daha çok kişiye hitap edebilirsiniz.

    Buradan daha iyi bir blogger teması indirebilirsiniz

    YanıtlaSil