Sevgililer Günü İndirimi

By Gizem - 20:24

   
14 Şubat için sevgililerin birbirine hediye alma 'jestlerini' düşünerek indirim yapan markalar arasında kozmetik mağzaları da oluyor tabiki. Bir hafta öncesinden Gratis,Watsons,Rossman gibi birçok marka ve mağaza indirime giriyor. Bende küçük çaplı olarak bu indirimden nasibimi aldım. Bir iki parçadan ibaret olduğu için bu krizi ihtiyaçlarınız doğrultusunda bir şeyler alarak atlatamadıysanız vicdan azabı duyabilirsiniz 😂



🔺🔻İndirimde olmayan fakat Ankara Podium Avm'ye yeni gelen Görkem Karman'ın videosunda bahsetmesiyle ününün daha çok arttığı H&M süngerlerinden bir tanesini bugün en sonunda bende aldım!




   

Sünger MUHTEŞEM! Hiçbir süngerden "Büyüsün büyüsün çok büyüsün kafam kadar olsun" diye bir beklentim olmuyor, ama bu sünger suyu emdiği an çok güzel bir şekilde şişiyor ve o kadar yumuşak ki bütün makyajı hafifletiyor resmen,açık renkte olduğu için yıkandığı zaman tam arınıp arınamadığını da anlamış oluyorum bu ürün benden tam puan aldı ♥

 NOT: 9.90 TL!

🔻🔺 Kullandığım saç spreyleri her bitişinde bir farklısını denedim,köpükler aldım ama tam olarak uygun fiyatlı 'işte bu ya sertleştirmiyor yapıştırmıyor ama saçı tutuyor' dediğim bir ürün bulamamıştım. İndirimin olacağını düşünerekten internette bakınmaya başlamıştım bu spreyi gördüm ; Wella markasına ait Wellaflex adlı dayanıklılığı 4nokta olan sprey çıktı karşıma. Bugün Gratis'e gittiğimde reyondaki spreyler arasında gel git yapmadığım değil ama bloggerlara güvenerek spreyi en sonunda aldım. Ve fiyatı 4.15 TL ! Henüz denemedim fakat denedikten sonra yazıyı editleyeceğim :) 

          

🔻🔺Eyeliner olmazsa olmazımdır! Bir çok eyeliner denedim likit,jel,kalem,çift taraflı...Sürüldüğü zaman en düzgün görüntüyü elde ettiğim ve en iyi kuyruk yapabildiğim eyeliner tipi bu keçeli kalem uçlu olanları. Bu tipteki eyelinerde bir kaç markayı denedikten sonra en beğendiğim kalıcılığı siyahlığı ideal olan ve fiyatı da düşük olan Maybelline Master Priece oldu. İndirimsiz fiyatı 26.90 indirimli olarak 16.25' e aldım. Eyeliner arayışındaysanız bir şans verin derim..


🔻🔺Son olarak yazıma eklemekte kararsız kaldığım şeyde H&M de kasanın yanında indirimli ürün standında bulunan bir oje. Yazıya eklemek amaçlı altına herhangi bir oje sürmeden tek kat sürdüm.Bronz alt tonlu üzerinde altın sarısı mavi tonlarında küçük parıltılar var. Altına yakın tonlarda bir oje sürüldüğü zaman gerçekten şık bir şekilde günü kurtarır!

Benim 14 Şubat sevgililer gününe özel yapılan kozmetik indirimlerinden bugün aldıklarım bunlardı,iyi günler..♥



Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum